• NL
    • IS
    • NO
    • SE

“Wat zou het mooi zijn om binnen 1 minuut je tent op te zetten.”
Over Combi-Camp

Het origineel blijft de concurrentie voor

Geplaatst op 24 november 2009

Combi-Camp vouwwagens is met een historie vanaf 1963 het oudste nog bestaande vouwwagenmerk in Europa. Nog steeds is er bijna niets af te dingen op het snelste systeem dat zonder haringen op elk terrein kan worden gebruikt.

In al die jaren zijn er al heel wat kopieën op de markt gebracht, zonder blijvend succes. De nuchtere kijk die de makers van Combi-Camp op hun product hebben, het koesteren van de essentiële eigenschappen en het gestaag werken aan vaak onopvallende details, maakt de Combi-Camp vouwwagen onnavolgbaar. Dat blijkt steeds weer.

Voor 2010 is er weer een mix van zichtbare en onderhuidse verbeteringen aangebracht aan de vouwwagens van Combi-Camp.

Allereerst is er een flinke facelift doorgevoerd op de lichtgewicht panelen van de wagenbak. De vernieuwde dekselplaat is speciaal voor Combi-Camp vouwwagens ontwikkeld: flexibel, watervast en met een hoog draagvermogen. Op de hoeken zijn robuuste aluminium profielen aangebracht.

Verder is het bed van de Country vouwwagen voortaan standaard voorzien van een toplaag koud schuim voor extra comfort.

De tent blijft van TenCate katoen, dat door gezamenlijke inkoop met Aart Kok de juiste kleur en de juiste prijs heeft. Waar anders dan bij Combi-Camp kun je kiezen uit maarliefst 5 tentkleuren? Alle belangrijke naden van de tent zijn verstevigd met een speciale, voor de kampeerbranche unieke, coating.

Al met al kunnen we stellen dat Combi-Camp steeds meer te bieden heeft voor een onwaarschijnlijk lage prijs en daarmee de kapers op de kust het nakijken geeft.

Prijs Combi-Camp Valley vouwwagen vanaf € 6795,-.

www.aartkok.nl

Verbeteringen Combi-Camp vouwwagens

Combi-Camp heeft voor de 2010 modellen weer een mix van zichtbare en onderhuidse verbeteringen aangebracht.

Ten eerste hebben de lichtgewicht panelen van de wagenbak een facelift ondergaan. Het deksel van de vouwwagen is nu voorzien van een speciaal voor Combi-Camp ontwikkelde plaat: flexibel, watervast en met een hoog draagvermogen. Op de hoeken zijn robuuste aluminium profielen aangebracht.

Verder is het bed van de Country vouwwagen voortaan standaard voorzien van een toplaag van koudschuim voor extra comfort. De tent blijft van Ten Cate katoen waarbij men, dankzij de inbreng van importeur Aart Kok, kan kiezen uit 5 tentkleuren.

Bron: www.kampeerzaken.nl

Combi-Camp vouwwagen kopen